Opmerkingen of klachten
Wij streven naar een hoge kwaliteit in onze diergeneeskundige zorg en we doen ons uiterste best om uw dier zo goed mogelijk te behandelen en de kwaliteit van onze dienstverlening zo optimaal mogelijk te houden. Maar waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden en misverstanden ontstaan. Indien u ontevreden bent over één van onze medewerkers, over onze dienstverlening of een ander aspect van onze organisatie, dan willen we dat graag weten.
Mocht u een opmerking of klacht hebben dan kunt u die schriftelijk of via de mail (info@dierenkliniekmarnixstraat.nl) bij ons indienen. We hebben een klachtenprocedure om ervoor te zorgen dat we uw klacht zo zorgvuldig mogelijk zullen afhandelen.
Klachten zijn niet leuk maar we kunnen er wel van leren!
Bent u ontevreden? Vertel het ons!
Bent u tevreden? Vertel het anderen!

“Voor advies over mijn puppy werd ik zeer goed geholpen bij Dierenkliniek Marnixstraat, zo konden wij een goede start maken. Dank!”
Bart van Apeldonk (1 hond),
Bloemendaal